pondělí 21. března 2016

Jeden herecký koncert

Víte, proč mám slabost pro starší filmy? Protože musí mít svoji kvalitu založenou na příběhu a hereckých výkonech. Protože plytký příběh a mizerné herce nemohou nahradit megalomanskými vizuálními efekty. Ještě výraznější je to samozřejmě u divadla. Už jsem o tom psal

Že je Dustin Hoffman skvělý herec, vím už dlouho. Kdysi dávno jsem ho viděl v Absolventovi a pak trochu míň dávno také v Malém velkém muži. Na tento film jsem byl opravdu hodně zvědavý, protože jsem si ho pustil až po přečtení stejnojmenné předlohy Thomase Bergera. Postup "přečíst knížku - pustit film" dopadá většinou pro film nelichotivě, zde jsem byl naopak vcelku mile překvapen. 

No a teď, jelikož jsem bohužel nemocný a mám tak opět trochu času na filmy, pustil jsem si Rain Mana. Očekával jsem dobrý film, na to, co přišlo, jsem však připravený nebyl. Ten film je jeden velký herecký koncert, kde hraje Dustin Hoffman první i druhé housle a ještě k tomu diriguje. Těžko hledat srovnání. Snad Tom Hanks ve Forrestu Gumpovi? 

Oficiální trailer (Zdroj: Movieclips Trailer Vault na YouTube).

 Film skvěle doplňuje hudba Hanse Zimmera (Zdroj: 200verde na YouTube).

Žádné komentáře:

Okomentovat